29 de juliol, 2009

Nerea. Sessió fotogràfica (III)



(+info)

7 comentaris:

Mingo ha dit...

Aquest reportatge m'encanta especialment,unes imatges realment maravellosas. Grácies i salutacions!

Ricardo ha dit...

Em sembla uns reportatges fets amb molta naturalitat, molt frescos.
Personalment m'agrada la nitidesa que tenen i els enquadraments.
La bellesa de les models ajuda molt, sense desmerèixer per això el teu gran treball. Et felicito.
Una abraçada

Paky ha dit...

Has tret tota la bellesa de las tres models!!! Et felicito Xavi!!!

isidre ha dit...

Ostres Xavier m'has deixat de pedra amb aquest reportatge, per el poc que he après en fotografia et dire que molts d'aquests "experts que ban de sobrats" ja els agradaria fer aquests retrats amb aquesta nitidesa i enquadraments tan bons, jo el primer, bon treball!

Julio Pulido ha dit...

Excelentes fotos de la sesión de la Torre del Sol. La verdad es que las chicas nos lo pusieron bastante fácil.
Un saludo.

elmarge ha dit...

Grácies companys pels vostres comentaris... La veritat és que ha estat una experiéncia molt divertida. Salut!

elmarge ha dit...

Grácies companys pels vostres comentaris... La veritat és que ha estat una experiéncia molt divertida. Salut!