03 de juny, 2009

Presentació de "el marge" a la III Trobada de blocaires

En el marc de la III Trobada de Blocs, Fèisbuc i Birres de la Xarxa Santboina celebrada el pasta 30 de maig, vaig tenir l’honor d’estar convidat a presentar el meu bloc.
En el mateix acte, dedicat als blocs relacionat amb el medi natural, l’amic Andreu Burguera també va presentar el seu interessant bloc “Golbes, el racó del naturalista”.
Vaig aprofitar aquesta oportunitat per fer balanç del que ha estat aquest 15 mesos de funcionament del meu bloc i explicar les meves gratificants experiències personals al respecte.
Unes de les coses que vaig explicar és que el perfil de les persones que s’interessen pel meu bloc és de gent interessada pel senderisme, la natura i el patrimonis històric de l’àmbit de Baix Llobregat.
I a nivell de dades, “el marge” ha tingut més de 12.000 visites fetes per uns 8.000 visitants (una mitja de 30 visites i 18 visitants per dia). Son dades engrescadores i que m’animen a continuar amb aquesta tasca divulgadora de fer aquest bloc.
Al final de la meva presentació vaig dir que “en aquesta vida diuen que s’ha de plantar un arbre, tenir un fill i fer un llibre... Jo, afegiria, i fer un bloc”

Si voleu veure la meva intervenció i la resta de la trobada, us convido a veure el reportatge següent que van fer Ricardo Caballero i Paky de López en Imatges de Sant Boi TV:

2 comentaris:

Buscador d'Indrets. ha dit...

jo dic el mateix plantar un arbre, tenir un fill i escriure un blog, jejeje!!!!
a seguir endavant amb el blog i per molts anys més!!

elmarge ha dit...

Gràcies, Neus