27 d’agost, 2008

El soterrani del Palau Güell de Barcelona

Des de fa cert temps, em feia molta il·lusió anar a visitar el Palau Güell que havia estat completament tancat a les visites des de fa alguns anys per obres de restauració. És una de les obres de Gaudí que coneixia només pels llibres i sempre m’ha atret misteriosament. I com era una assignatura pendent, al assabentar-me de que s’havia obert parcialment al públic només el soterrani i que era gratuïta la visita (deu ni do el que costa la entrada per visitar algunes de les obres d’en Gaudí!) vaig decidir anar acompanyat de la meva acompanyant preferida: la meva filla de 6 anys que li encanta visitar coses que li estimulin la seva imaginació.
Aquest espai del soterrani del Palau Güell és increïble! És com entra en una nova dimensió... de veritat; és com sentir que aquest edifici té una vida pròpia... No em vull posar en pla esotèric ni parapsicològic, però et quedes amb la boca oberta de les sensacions que et provoca aquest espai tan màgic i genial. En fi, una visita molt recomanable per a un passeig d’estiu per les Rambles de Barcelona, desviant-se momentàniament pel carrer Nou de la Rambla. Espero poder tornar anar per l’any 2011 a visitar la resta del palau que és quan tenen previst l’acabament de les obres de restauració. Si cliqueu la fotografia podreu veure un reportatge.